ДИСПЕТЧЕРСЬКА СЛУЖБА – 24/7
044-337-04-68
Ліфт – це транспортний засіб, який забезпечує вертикальне пересування пасажирів і вантажів в багатоповерхових будинках. Щодня ліфти перевозять величезну кількість людей – більше, ніж будь-який інший транспортний засіб. Це найскладніше інженерне обладнання в будинку, яке інтенсивно використовується. Як і будь-який механізм, ліфти повинні своєчасно проходити технічне обслуговування, щоб вони могли прослужити якомога довше без аварійних ситуацій, поломок та зайвих витрат на ремонти.

У Києві та взагалі по Україні, більшість пасажирських і вантажних ліфтів встановлені ще в минулому столітті. Ліфтове обладнання сильно зношене, що робить його використання не лише незручним, але й небезпечним. А стан кабін ліфтів дуже часто викликає жах і сум одночасно. Тому одним з найбільш затребуваних з боку ОСББ сервісів є заміна, модернізація і ремонт ліфтів.
МЕТА ПРОЕКТУ
Провести заміну, модернізацію, ремонт ліфтів у будинках,
забезпечити якісне технічне обслуговування
Повна заміна ліфта
Період експлуатації ліфтового обладнання складає 25 років, після чого ліфт має пройти експертне обстеження. Рішення про заміну ліфта рекомендується, якщо використовувана модель застаріла, ліфт часто виходить з ладу або не підлягає ремонту. Повна заміна ліфта включає в себе декілька стадій: від проекту заміни і демонтажу старого ліфта до монтажу нового ліфта і введення його в експлуатацію.
У Києві понад двадцять тисяч ліфтів, з яких близько половини – відпрацювали свій термін експлуатації. Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку міста, у Києві розроблена програма співфінансування заміни і ремонту ліфтів (95% фінансує місто, розмір внесків співвласників складає 5%). Підставою для проведення робіт із заміни чи ремонтів ліфтів є акт технічного стану ліфта, підписаний балансоутримувачем та обслуговуючою організацією, яким визначається необхідність заміни, модернізації чи ремонту ліфта.


Ремонт і модернізація
Як і будь-які інші механізми, що перебувають у тривалому використанні, ліфтове обладнання має схильність зношуватись та виходити з ладу. Проведення поточного та капітального ремонту ліфта дозволяє значно продовжити термін його служби. Поточний ремонт проводиться за результатами технічного обслуговування для усунення несправностей. Капітальний ремонт проводиться з циклічністю 4-5 років з метою відновлення функціональності обладнання ліфта.
Модернізація ліфта – це комплекс робіт з покращення техніко-експлуатаційних характеристик та подовження строку експлуатації ліфта шляхом заміни окремих складових частин на більш сучасні безпосередньо на місці експлуатації. В результаті модернізації ліфта покращується комфорт пасажирів, зменшується час очікування та рівень споживання енергії, підвищується надійність, естетика та безпека ліфта. Модернізація дозволяє заощадити до 60% вартості заміни ліфта.
Технічне обслуговування
Ліфт – це складне технологічне обладнання, яке потрібно підтримувати в робочому стані. Обслуговування ліфтів передбачає регулярний огляд кабіни та обладнання; перевірку елементів блокування, кнопки екстреного виклику та протипожежних пристроїв; чищення, змащення і налаштування підйомних механізмів. Постійний контроль і аналіз роботи ліфтового обладнання сприяє своєчасному виявленню і усуненню дрібних неполадок, дозволяє уникнути серйозних поломок та забезпечує безперебійне функціонування підйомника.
Обов’язковою частиною технічного обслуговування є звільнення людей, які застрягли в ліфті, та повторний запуск ліфта. Аварійна бригада прибуває на виклик протягом півгодини з моменту надходження заявки. Аварійний ремонт в цілях забезпечення оперативного пуску ліфта проводиться у випадках раптового і непередбачуваного виходу з ладу ліфтового обладнання внаслідок поломки чи умисного пошкодження.

ДИСПЕТЧЕРИЗАЦІЯ ЛІФТА
Поєднання ліфтового обладнання та цифрових технологій
з метою покращення обслуговування пасажирів і ліфта
Диспетчерська система
Система диспетчеризації складається з центрального диспетчерського пульту, оснащеного комп’ютером з відповідним програмним забезпеченням, та терміналу зв’язку. Завдяки їй пасажири можуть швидко і оперативно повідомляти в диспетчерську службу про поломки і несправності в роботі ліфта. Крім того, система диспетчеризації ліфтів надає можливість цілодобового спостереження за технічним станом і функціонуванням підйомного пристрою, проводити аналіз роботи ліфта, щоб вчасно здійснювати профілактичні роботи. Система диспетчеризації сигналізує про несанкціоноване відкривання дверей до машинного відділення ліфта, відкривання дверей шахти на поверсі при відсутності ліфтової кабіни, розрив ланцюга безпеки ліфта.


Система відеоспостереження
Система відеоспостереження призначена для перегляду та запису зображення з відеокамер, які встановлені в кабінах ліфтів. Багатоканальний відеореєстратор дозволяє вести запис з відеокамер на вбудований жорсткий диск, переглядати відео у режимі реального часу та архіву через інтернет-мережу. Також існує можливість інтеграції системи відеоспостереження в програмне забезпечення диспетчерського контролю і моніторингу за роботою ліфтів. Система відеоспостереження дозволяє запобігати протиправним діям по відношенню до пасажирів та обладнання ліфтів, ідентифікувати осіб, які вчинили протиправні дії, контролювати ситуацію в кабінах ліфтів з боку диспетчера.
Контроль доступу
Система контролю доступу призначена для організації обмеження доступу в ліфтові кабіни, машинні та інші службові приміщення. Вона може функціонувати як мережева система або автономна. Працює з контактними і безконтактними ключами. Система контролю доступу дозволяє закривати доступ сторонніх осіб на поверхи; обмежувати права користування ліфтом (у часі чи за кількістю поїздок); захистити ліфт від небажаного використання та вандалізму.
